BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 10 januari 2009

Stolt nybliven bloggnätverkare för skönhetsforumet PRET-ty!

Må ni tro!

En del av mina läsare är redan nätverkare, så ni vet redan vad jag pratar om. Men för er andra! PRET-ty är ett svenskt skönhetsforum, och centrum för ett bloggnätverk av skönhetsbloggar som uppdaterar regelbundet.
Fizz Ivy är en smink- och nagelblogg. Har kanske en större passion för nagellack men det blir nytt smink nästan varje dag, oftare än jag gör en ny manikyr. Hudvård dyker säkert upp då och då, men jag siktar på att främst erbjuda bilder på nagellack och nail art, dagens sminkning och recensioner. Jag älskar att skriva enligt angivet tema och uppskattar därför att nätverket har ett nytt bloggtema varje vecka.

Så, välkomna nya läsare!
Hoppas ni ska trivas här. Var inte rädda att ge tips, konstruktiv kritik eller bara rena frågor. Tips på vad jag ska göra/skriva/måla/sminka är också välkommet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och välkommen till nätverket!:)

Anonym sa...

Välkommen till pret-tys nätverk!

Marie sa...

Sublim och BB: Tack hörni! :)

Anonym sa...

sv: Tack för komplimangen! :0D

Anonym sa...

Åh hurra! Välkommen!

Marie sa...

Rocket Queen: Yay! Tack så mycket :)