BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 6 januari 2009

Smått och gott från Lunds näringsliv

Idag fikade jag med min man och Höken, en av mina bästa vänner. Efter en trevlig stund på Ebbas här i Lund gick jag och Höken vidare för lite shopping. Dels fick jag reda på att Make Up Store inte startar sin rea förrän den tolfte januari, så jag får återkomma för att se om de rear ut det ljuslila flakelacket jag sett andra fynda. Dels upptäckte jag att de på Body Shop hade slut på den stora tuben av Hemp Hand Protector. Men man kommer såklart alltid hem med nåt annat!

Coleur Experte hårfärgning inkl. slingning i en rödbrun nyans. Blond utväxt under svart snagg gör att man ser tunnhårig ut på bilder tagna med blixt. Not nice.

Oliva nagelolja från Apoteket. Finfina ingredienser, döbra tub.

L'Oreals magnetiska lack, det stålgrå.

Viva la Divas minilack från höstens mushroomiga kollektion, den lila. Nr 5 - tror jag.

Örhängen!




Det slank även med lite annat smått och gott i form av strumpbyxor, värmeljus och tvättsvampar för ansiktet. Så bra! Förresten var nagellacket från Viva la Diva en present av Höken, som även köpte tre supersnygga nagellack till sin tjej! Två Viva la Diva, ett kornblåmetallic och ett blågrönt dösnyggt och så ett av L'Oreals magnetiska lack, det lila. Sicken bra pojkvän han är va? Och tur att han har mig som smakråd. Eller tur för henne? ;)

3 kommentarer:

Sminkan sa...

De örhängena var jättesnygga! Verkligen!

CrazyNails sa...

Jätte fina örhängen! 12 Januari rea på MUS låter intressant

Unknown sa...

Sminkan och Crazy Nails: Tackar! Vad bra smak ni har ;)